2010. február 3.

doki

Ma voltam dokinál. Megint. Már minden második nap nála vagyok, hétfőn is voltam. Ma viszont jól megdolgoztatott, futottam neki egy orvos-sebész-ultrahang-sebész-orvos kört. Vicces volt. Végül az ultrahangon sem találtak semmit, de a sebész "megnyugtatott", hogy egy vizsgálattal sajnos nem lehet kizárni semmit, ha nem javul az állapotom, akkor kapok egy cuki kis beutalót valamelyik kórház sebészeti osztályára és majd ott kivizsgálnak. Jah, mert reggel nem tudtam kikelni az ágyból, olyan gyomorgörcseim voltak és az orvosom fél, hogy vakbélgyulladásom van. Féljen is, én is azt teszem. Holnap reggel még megyek vissza vérvételre, hátha abból majd kisütnek valamit. Ugyanis már szombat óta beteg vagyok, de fogalmuk sincs, hogy mi a bajom. Remélem, nem túl súlyos, szombaton szülinapra akartam menni, jövő héten meg farsang és megígértem, hogy beülök a büfébe. Szorítsatok.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én szorítok érted!!
jobbulj minél előbb kislány;)

Kopasz Hobbit