2010. február 28.

PLB


Tegnap egyedül voltam itthon. Unatkoztam, úgyhogy eljátszottam a fényképezőgéppel. Úgy két hét múlva a tablóképeink is meg lesznek, múlt szerdán voltunk fotózáson. Azt az ocsmány fűzőt kellett viselnünk, amit még szalagavatóra varrattunk (azóta is voodoo babákkal átkozom azt a varrónőt, nem elég, hogy a fűző, de még a kosztümünk is ocsmány lett), pedig reméltem, hogy nem kell többet felvenni. Ballagáson tuti nem az lesz rajtam, lehet, hogy addigra ki is vágom a kukába. És szereznem kell egy normális kosztümöt is, mert ez a mostani... háát...
Amúgy kezdem azt hinni, hogy nincsenek már normális hímneműek a világon. Mindegyik infantilis, perverz, izomagyú, ostoba, nagyképű idióta, csak az időmet vesztegetem velük. Lassan már ott tartok, hogy visszasírom az ovit, akkor még nem voltak ilyen problémáim. Pedig az oviban mindenki utált. De még akkor is jobb volt az, mert itt voltak nekem a Koncz fiúk. Hát, már egy ideje ők se. Najó, nem siránkozom. Éljen a Pozitív Lelki Beállítottság! ;)

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia nővérkém! Kűdtem SMS-t, de volt egy olyan bajgyanúm, hogy nem kapod meg. Látom, neked is alakul az életed....valamikor már télleg találkozni kéne. Túl rég volt már...

Névtelen írta...

HeyHey kislány!
Rádírtam msnen, hátha eltalállak, de épp nem voltál helyben...így nem jött össze a viszhang. Naaa, egyrészt csak hogy tudd%! Igényt tartok egy megfelelően alul és fölül írt tablóképre:P tőled amin rajta vagy és nem csak hogy rajta voltál ,hanem rajta is maradsz az elkövetkező száz évben,hm, bár elég huszonöt is.
Másrészt meg, ne törődj a hímneműekkel, főleg az izomagyú seggtitánokkal ne:P gondolj a hobbitokra, azok legfeljebb megkopaszodnak, de a szívük színesfém ám :P

Khobbit

sewadork írta...

Jó lett a kép, és igen. Az ovi a legjobb... én már évek óta rájöttem h ovis akarok lenni.

Jung Réka írta...

Kicsim, megkaptam az sms-t, csak nincs pénz a kártyámon :$ Gondoltam, ha sikerül kiharcolni, hogy apum feltöltse, akkor írok neked kisregényt, de megelőztél :) Menjünk el valamelyik hétvégén mozizni ^^

Héé, KH :D
Láttamláttam, de pont elkerültük egymást. Mindenképpen félreteszek neked egy tablóképet, valami olyat, ahol őszintének látszik a mosolyom :D Postai úton vagy személyesen is átvehető, mert az eredeti, bekeretezhető verzió az igazi ;)
Férfiakkal meg csak szimplán nem foglalkozom egy ideig, majd nyáron, meg egyetemen :)

dork, én sosem akartam igazán ovis lenni, de az általános első osztálya jó volt ^^