2009. február 4.

Holnap-ma

Nah, megterveztem a holnapi utamat. Furcsa lesz egy órával előbb elindulni, megint alig leszek itthon, mindegy, úgyis csak nyelvtanra kéne képverset írnom, majd a héven befejezem. Tulajdonképpen, ahogy láttam, a Budafoki út nincs is messze a BBC-tól, úgyhogy megint hamarabb ott leszek. Ha jól számoltam, akkor negyed 6ra ott vagyok Budafokin, és legkésőbb 6kor már Karolina úton fogok leszállni a villamosról. Még előtte vacsorázhatok, aztán nem tudom, talán viszek egy könyvet és edzés előtt olvasok, házit írok, vagy valami. Uncsi lesz, de legalább pénteken már oda tudom adni az ajándékot, amit ma kellett volna. Valamit valamiért, hm?
A mai napom fura volt, még az ofőm is észrevette, hogy napok óta rossz a kedvem, de nem tudom, miért várja azt, hogy beszámoljak neki a lelki töréseimről, mikor még a családomnak se nagyon regélek róluk. Anyám múltkor pszichológushoz akart küldeni, mondván, hátha neki elmondom azt, amit a szüleimmel nem osztok meg. Na persze. Majd pont egy olyan embernek fogok nyavajogni, aki nem elég, hogy tök idegen, de akit mégcsak nem is érdekelnek az én gondjaim, mivel fizetek azért, hogy meghallgasson. Akkor már szívesebben beszélgetek a barátaimmal, azok legalább tudják, mithogymerre. Na, hát.

Nincsenek megjegyzések: